Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Rain Pikand: Poleks uskunud, et klassikalise reklaamiga aeg otsa saab
Rain Pikand räägib, miks ta Divisionist ära tuli ja mis on Nexd, millega ta nüüd tegeleb. "Tingituna tehnoloogia arengust on kogu reklaam ja turundus tohutus muutumises. Loovagentuurid võitlevad oma eksistentsi eest," ütleb Pikand.
Rain Pikand
Viimati andsid Best Marketingile intervjuu 5 aastat tagasi. Millega sa viimasel ajal tegelenud oled?
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.