• 30.06.15, 14:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rain Pikand: Poleks uskunud, et klassikalise reklaamiga aeg otsa saab

Rain Pikand räägib, miks ta Divisionist ära tuli ja mis on Nexd, millega ta nüüd tegeleb. "Tingituna tehnoloogia arengust on kogu reklaam ja turundus tohutus muutumises. Loovagentuurid võitlevad oma eksistentsi eest," ütleb Pikand.
Rain Pikand
  • Rain Pikand
Viimati andsid Best Marketingile intervjuu 5 aastat tagasi. Millega sa viimasel ajal tegelenud oled?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele